8 juni 2018 Meer nieuws

HortiHeroes gaat samenwerking aan met Smith Communicatie

HortiHeroes gaat samenwerken met Smith Communicatie om hun zichtbaarheid op nationaal en internationaal niveau te vergroten. Dat werd deze week tijdens de derde editie van de HortiHeroes Arena bekendgemaakt.

Bedrijven in contact brengen met jonge professionals

Het platform HortiHeroes werd vorig jaar in het leven geroepen om bedrijven binnen de food- en flowerindustrie te helpen vernieuwen door hen actief in contact te brengen met jonge professionals, startups en bedrijven uit andere branches. Dit wordt gedaan middels de zogenaamde HortiHeroes Arena, Academy en Startups.

Nederland wereldwijd op de kaart zetten

“De samenwerking met Smith Communicatie is voor ons een flinke stap in de richting van ons doel: Nederland wereldwijd op de kaart zetten als innovatief epicentrum van de food- en flowerindustrie”, aldus Desh Ramnath, initiator van HortiHeroes. Smith Communicatie is een (inter)nationaal opererend PR en communicatieadviesbureau met een bewezen ‘track record’ in het zichtbaar maken van bedrijven en initiatieven.

In Greenity nr. 16 die 7 juni is verschenen staat een artikel over HortiHeroes op pagina 23.

Fotobijschrift: Leontine Smith, Smith Communicatie en Mart Valstar, voorzitter HortiHeroes