30 april 2021 Meer nieuws

Campagne ‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’

De campagne ‘We Hebben Meer Bloemen Nodig’ gaat op 10 mei van start in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Nederland. In Frankrijk begint de campagne op 30 mei. De campagne draait om de hoogtepunten die men viert met bloemen, zoals vriendschappen, mijlpalen en liefde.

Met nieuwe elementen in de campagne toont Bloemenbureau Holland de veerkracht van de mensheid en de kracht om vooruit te blijven kijken. Sectorpartijen en verkoopkanalen kunnen ook dit jaar weer aanhaken door gebruik te maken van de downloadbare campagnematerialen.

Televisie belangrijkste medium

Deze internationale campagne loopt drie weken. Dit jaar kiest Bloemenbureau Holland voor televisie als belangrijkste medium in alle vier de kernlanden. Het grootste gedeelte van het mediabudget gaat naar inzet van een korte (10 seconden), impactvolle televisiecommercial in de reclameblokken van STER.

Het mediaplan bevat verder een video op YouTube (onderaan dit bericht te zien) en posts op Instagram en Facebook. In het verlengde van de campagne komt op Mooiwatbloemendoen.nl nieuwe fotografie. In Nederland werken Bloemenbureau Holland bovendien met partner Fleurop Nederland aan een shopper activatie die gekoppeld wordt aan deze campagne.

Download het campagnemateriaal

Aanhaken op de campagne? Download het campagnemateriaal. Bij gebruik graag de credits @mooiwatbloemendoen en #wehebbenmeerbloemennodig vermelden.