12 juni 2018 Meer nieuws

Campagne ‘Vier de zomer!’ als boost voor bloemenverkoop

Maandag 18 juni start Bloemenbureau Holland met ‘Vier de zomer!’ om de verkoop van zomerbloemen testimuleren. Met deze campagne wil het Bloemenbureau consumenten laten ervaren dat bloemen het zomerse gevoel compleet maken.

Lunch bij aankoop boeket

Van 18 juni tot en met 1 juli kunnen consumenten in Nederland via de aankoop van een zomers boeket bij een van de deelnemende bloemisten meedingen naar een geheel verzorgde midzomerlunch thuis, voor maximaal tien personen. De lunch wordt drie keer weggeven, daarnaast zijn er nog vijftig boeketten te winnen. De actievoorwaarden en een overzicht van deelnemende bloemisten zijn vanaf 18 juni te vinden op de website van Mooiwatbloemendoen.nl.

Promotieactiviteiten

Consumenten worden van de campagne op de hoogte gebracht door een radiocommercial, online bannering, de website en socialmediakanalen van Mooiwatbloemendoen.nl. Voor bloemisten zijn promotiepakketten samengesteld met onder andere een wincode die kans geeft op de midzomerlunch, boeketkaartjes en posters om in de winkel op te hangen.