9 december 2019 Meer nieuws

Appen met de veiling

Na een succesvolle proef introduceert Royal FloraHolland Whatsapp als aanvulling op zijn dienstverlening. Kwekers en kopers kunnen voortaan via dit medium hun vragen stellen aan het Contact Center en snel antwoord verwachten.

Appen maakt het contact eenvoudiger, sneller, toegankelijker en persoonlijker, redeneert de veiling. Royal FloraHolland wil hiermee zijn bereikbaarheid voor klanten verbeteren.

Zonder wachttijd

Het Contact Center van Royal FloraHolland beantwoordt alle appjes van klanten van maandag tot en met donderdag van 05.30 tot 17.00 uur en op vrijdag tussen 5.30 en 16.00 uur. Uit de proef die Royal FloraHolland voorafgaand hield, bleek dat kwekers en kopers graag gebruikmaken van Whatsapp om hun vragen snel en eenvoudig beantwoord te krijgen, zonder wachttijd. Ook is het via Whatsapp mogelijk om foto’s en filmpjes mee te sturen, wat helpt om snel te reageren op vragen. Appen met de veiling kan via het klantenservicenummer 088-78989898