19 mei 2017 Meer nieuws

Vitamine Plant voor Duitse vaders

De Duitse vaders worden 25 mei in de planten gezet. Althans, dat is het doel van de nieuwe campagne die Bloemenbureau Holland heeft uitgerold.

Rond de Duitse Vaderdag (25 mei) 2017 wordt via Pflanzenfreude.de de Vitamin P-campagne gelanceerd. Een vervolg op de Vitamine Plant-campagne (Vitamin P) in het voorjaar van 2016 en de Vitamine Plant for Men Shops in het najaar van 2016.
Filmpjes van 10 seconden
Groot onderdeel van het succes van de voorgaande Vitamine Plant-campagne was de film waarin drie mannen met elkaar over planten discussiëren. Alleen lijkt het er in deze snelle wereld op alsof niets langer dan 10 seconden onze aandacht kan vasthouden, zeker niet op je mobiel. Daarom zijn de drie opvallendste quotes uit de film gehaald omfilmpjes van 10 secondenvan te maken. In het Verenigd Koninkrijk waren deze vorig najaar al een succes.
Campagne duurt drie weken
De mobile videocampagne start op 22 mei en zal vergezeld worden van leuke nieuwe content over mannenplanten met een knipoog naar Vaderdag op Pflanzenfreude.de. De campagne loopt drie weken.